Nezamýšlené SEO

Když jsem dneska ráno koukal do Google Analytics na statistiky svého webu, překvapila mě docela výrazná výchylka v návštěvnosti směrem nahoru:

Výchylka v návštěvnosti

Co se 1. dubna stalo? Jasně, před pár dny jsem napsal článek – že by si ho někdo všiml a odkázal na můj web?

Ale kdepak. Po pár kliknutích bylo jasné, že návštěvníky přilákal tento starý zápisek, nazvaný "Aprílové žertíky". Když zadáte toto heslo do Googlu, vyjede můj zápisek na prvním místě. V Seznamu je někde na první stránce. Není divu, že na mé stránce skončila spousta lidí, hledajících inspiraci. (Otázka je, zda našli, co hledali.)

Poučení? Klasická zásada SEO "každá stránka má mít výstižný titulek" funguje občas lépe, než byste čekali. A lidi na vašem webu často zaujmou ty nejméně hodnotné věci, co se na něm dají najít.

Apr 4, 2007 – 11:50

Comments

Sam
Sam
"Aby lidé primárně našli ty nejméně hodnotné informace z příslušné stránky, to je doufám součást apríla. To je přece špatně. Stejně jako velká návštěvnost lidí, kteří nenajdou co hledají... Doufám, že apríl či nadsázka, že autor nemyslel vážně...
David Majda
[1] A já snad někde píšu, že je mým cílem, aby lidé našli na mých stránkách především ty nejméně hodnotné informace a že se mi líbí stav, kdy návštěvníci přicházející z vyhledávačů nenajdou očekávaný obsah? Naopak, v titulku je slovo "nezamýšlené"...

Add comment

It is not possible to add comments to posts older than one month.