Nezamýšlené SEO

Když jsem dneska ráno koukal do Google Analytics na statistiky svého webu, překvapila mě docela výrazná výchylka v návštěvnosti směrem nahoru:

Výchylka v návštěvnosti

Co se 1. dubna stalo? Jasně, před pár dny jsem napsal článek – že by si ho někdo všiml a odkázal na můj web?

Ale kdepak. Po pár kliknutích bylo jasné, že návštěvníky přilákal tento starý zápisek, nazvaný "Aprílové žertíky". Když zadáte toto heslo do Googlu, vyjede můj zápisek na prvním místě. V Seznamu je někde na první stránce. Není divu, že na mé stránce skončila spousta lidí, hledajících inspiraci. (Otázka je, zda našli, co hledali.)

Poučení? Klasická zásada SEO "každá stránka má mít výstižný titulek" funguje občas lépe, než byste čekali. A lidi na vašem webu často zaujmou ty nejméně hodnotné věci, co se na něm dají najít.